zondag 31 mei 2015

De laatste lootjes

31-5-2015, 12:35 uur Heathrow airport.

Inmiddels al weer drie dagen geleden vertrokken vanuit Rangiro. Aangekomen in Papeete heb ik een aantal uurtjes door gebracht in een klein pension. 's Avonds vertrokken naar Los Angeles waar ik na een rustige vlucht, met zelfs nog enkele uurtjes slaap, ben aangekomen. 's Middags nog even een wandeling van twee uur gemaakt om Venice Beach te bezoeken. Gisteren vertrokken richting Londen waar ik een uur geleden ben aangekomen.

Nadat ik naar de juiste terminal ben gegaan moest ik uiteraard nog eens door een veiligheidscontrole. Wel, dit was dus de eerste keer dat mijn handbagage volledig werd uitgepakt en gecontroleerd. Deze keer werd er geen genoegen genomen met enkel kijken wat er in allemaal in de tas zat maar er werd ook van binnenuit de tas monsters genomen om op verdovende middelen te testen. De beambte had tegen mij verteld dat ik er werd uitgepikt door de vloeistof en de vele electronica. De vloeistof was dus een flesje aftershave wat ik op LA airport had gekocht. Gelukkig zat dit nog in de originele gesealde verpakking en kon ik het dus behouden. De fles Talisker "Dark Storm" editie (whisky) had ik wel apart aangeboden, dus dat was gelukkig geen probleem. De electronica was uiteraard mij foto- en videocamera, de backplate van mijn onderwater behuizing, mijn wekker en e-reader.

Nu is het nog twee uurtjes wachten op mijn vlucht naar Amsterdam en dan kunnen we weer aan de slag met het editen van de video, de was, de rekeningen betalen, slik!  Maar ook de plannen voor de volgende vakantie kunnen weer gemaakt worden. De bestemming is nog niet geheel duidelijk maar er komen manta's, walvissen, haaien en dolfijnen in voor en de ook witte haai dit keer
Dus wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten