zondag 10 mei 2015

Dag 7

9-5-2015 13:00 uur, Moorea.

Het duiken in Moorea zit er op. Vandaag voor de tweede keer de duikstek Lemonshark Alley bezocht maar dit keer met minder haai activiteiten. Oorzaak zal wel liggen in het feit dat de gids van vandaag geen haaien lokker had meegenomen, wat een van de gidsen de vorige keer wel mee had. Een klein boxje met gaten erin waar bevroren vis in gaat. De lucht trekt uiteraard de haaien aan. Voor de rest is het duiken in Moorea niet wat ik gewend ben maar dat was wel al een beetje bekend. Jammer genoeg kom je er pas echt achter als je hier duikt.

Ook het weer is nog niet echt wat het wezen moet, vandaag nog steeds zwaar bewolkt met af en toe een plensbui van een paar minuten. Als ik de weersverwachtingen op internet mag geloven wordt het morgen weer zoning en onbewolkt. Dan wordt het dus nog een dagje zonnen en langzaam aan inpakken. De 11e vertrek ik ‘s middags naar Bora Bora.


8-5-2015 17:00 uur, Moorea.

Vanochtend nog even een uurtje kunnen zonnen maar daarna is het weer echt omgeslagen. De gehele dag al is het donker, grijs en af en toe ook zeer nat. De ene hoosbui na de ander, kort maar krachtig.


Om 14:00 uur een afspraak gehad met de dames van de spa. Eerst een rainshower en daarna een massage. De rainshower had ik me eigenlijk wel kunnen besparen want toen ik eenmaal op de tafel lag onder de warme waterstralen begon het toch een partij te hozen. Ik had net zo goed ergens in het gras kunnen liggen daar had ik net zo’n behandeling gehad maar dan gratis. Maar lekker is het wel en ook de massage van nek, schouders en rug was heerlijk ontspannend.

3 opmerkingen:

  1. Hi Rob, Al.met al.lijkt het me een te gekke.plek! Was de.masseuse.leuk.of.had ze.van die.worst-armen?? Haha. Als het regent maak je er niet alleen een happy hour maar gewoon een happy dag van.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Rob, Al.met al.lijkt het me een te gekke.plek! Was de.masseuse.leuk.of.had ze.van die.worst-armen?? Haha. Als het regent maak je er niet alleen een happy hour maar gewoon een happy dag van.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze had inderdaad van die worst armen. Maar masseren kon ze. Inmiddels is het weer weer zoals je mag verwachten. Staalblauwe lucht, een enkel schadewolkje en weinig wind.Dus erg warm, maar mij hoor je niet klagen. ga meer eens rustig beginnen met inpakken.

      Verwijderen