vrijdag 22 mei 2015

Rangiroa, dag 2 van 9

21-5-2015, 17:45 uur, Rangiro

Vanochtend de eerste duik gemaakt in Rangiro. Was leuk en relaxed met als hoogtepunt een Manta. Na de lunch die ik gewoon in het hotel heb genuttigd (mosselen met patat) ben ik weer opgehaald door het duikcentrum voor de tweede duik van vandaag. Deze duik staat als toppertje in mijn logboek genoteerd. barracuda’s, een murene, een schildpad, een flounder (de nederlandse benaming ken ik zo snel niet, het was in ieder geval een platvis (geen schol)) en als echt hoogtepunt een dolfijn. Eerst zagen we er een die ver vanaf onze positie ons passeerde. Hiervan heb ik geen opname kunnen maken doordat de camera niet kon scherp stellen (door wat minder zicht). En vlak daarna een tweede, hiervan heb ik wel een mooie opname kunnen maken. Met deze duik is het officieel, Rangiroa staat als ‘numero uno’ genoteerd.

20-5-2015, 15:45 uur Rangiro
Vanochtend zonder problemen vertrokken richting Rangiroa. Na een 70 minuten durende vlucht aangekomen en het begon gelijk te regenen. Maar gelukkig genoeg was dit maar van korte duur.

Het Maitai Hotel in Rangiro ziet er mooi en modern uit zoals je kunt zien a.d.h.v. de foto’s.
Mijn bungalow aan de zee




1 opmerking:

  1. Rob, het is niet te geloven, t wordt steeds mooier. Haha veel plezier en nog veel meer mooie duiken toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen