vrijdag 26 april 2013

De laatste lootjes

26-4-2013, Singapore, Changi Airport, 17:30 uur.

Pffff!!!! de helft van de reis zit erop. Gisteren vanaf Fiji, Taveuni eiland vertrokken richting Nadi waar ik nog zo'n vier uur moest wachten voor de vlucht richting Melbourne. De vlucht was weliswaar aangepast want hij zou in eerste instantie een uur vroeger vertrekken. Maar nu kon ik dus een uur langer op het resort blijven en dat wacht natuurlijk wel wat makkelijker. Ik begreep dat de vetrektijden van deze vlucht wel vaker worden aangepast.
Maar goed, eenmaal aangeland in Nadi kon ik vlot inchecken voor de vlucht richting Australie. Daar aangekomen (5 1/2 uur later) ingechecked in het het hotel. Dat is tegenover de luchthaven dus dat was zo gebeurd. Toen eerst maar even een bad genomen met een biertje en mijn ebook en daarna gaan slapen. Uiteraard werd ik wat vroeger wakker dan gewenst (werd tijdens de vakantie maar al te vaak om 05:00 uur wakker) dus heb ik maar gebruik gemaakt van het uitgebreide onbijt buffet. Om 07:30 uur ingechecked voor de vlucht richting Singapore en daarna kon de volgende etappe beginnen. Zo lamgzamerhand heb ik al geen kont meer over van het vele zitten en dan komt er nu nog de vlucht richting Amsterdam aan van zo'n dertien uur. 
Maar ja ik zal niet klagen want als je aan de andere kant van de aardbol zo nodig wil duiken heb je nu eenmaal een lange reis voor de boeg.
Straks even shoppen op de Changi airport. Eens kijken of ik nog een leuke fles whisky kan scoren en daarna richting bar voor een biertje. Tenslotte hoef ik pas om 23:55 te vertrekken dus ik heb nog even. Slapen doe ik liever op de vlucht dan nu in het hotel. Scheelt weer een paar uurtjes om je heen kijken in  het vliegtuig.

Geen opmerkingen: