dinsdag 23 april 2013

De 5e duikdag zit erop

23-4-2013, Taveuni, Paradise Resort, 15:45 uur.

Doordat er hier zo'n langazame Internet verbinding is kon ik niet eerder de blog bijwerken. Maar goed, Nu zitten de duikdagen op Taveuni er al weer op. Een aantal duiken gemaakt op het Rainbow Reef. Dit rif staat (in de duikwereld ) bekend alsd "Softcoral Capital of the World" en ik begrijp waarom dat is. Het koraal is hier inderdaad heel erg mooi en komt hier ook heel veel voor. Maar met het koraal ook het bijbehorende koraallleven. De vissen zijn hier dan ook talrijk.
Gisteren heb ik niet kunnen duiken omdat mijn verkoudheid weer roet in het eten gooide en ik daardoor last had met klaren. Maar vandaag ging het weer goed en heb mijn laatste twee duiken in Fiji gemaakt.

Morgen wordt het weer een rustig dagje en net als gisteren wat hangen aan het zwembad, de bar en/of mijn bure (fijiaan voor cabin).Dan de boel weer inpakken en overmorgen ochtend vertrekken richting vliegveld (is wel heel veel gezegd) want het bestaat uit een hutje, en een landings annex startbaan. Dan richting Nadi waar ik vijf uur moet wachten op mijn vlucht richting Melbourne. De volgende ochtend vertrekken richting Singapore en dan vervolgens de vlucht terug naar Amsterdam.

1 opmerking:

  1. Tjee Rob, je vakantie zit er al weer bijna op. Jammer dat je last had van een verkoudheid en je niet alle duiken mee hebt kunnen doen. Hoewel ik denk dat je genoeg gezien hebt. Geniet van je laatste dagen

    BeantwoordenVerwijderen