donderdag 21 september 2017

De vakantie zit er weer op

Purmerend, 21-9-2017, 10:30 uur.



De vakantie zit er weer op. Maandagochtend 06:00 uur werd ik opgehaald en vertrokken richting het vliegveld van La Paz. Gelukkig geen last gekregen met Norma want deze was inmiddels afgebogen richting de Grote Oceaan.
Middags rond halfvijf aangekomen in het Marriott hotel in Cancun. Na een lekkere douche en een biertje te hebben genomen heb ik heerlijk genoten van een ‘lime soep’ en een ‘zalm terriyakki’. Glaasje rosé erbij, kan niets anders zeggen dan, heerlijk.

Na een wat onrustige nacht, mede door mijn verkoudheid die ik de laatste dagen had opgelopen, heb ik de volgende dag nog genoten van een paar uurtjes Mexicaanse zonnestralen. Volgens mij de laatste zonnestralen voor dit jaar, in ieder geval met deze temperaturen erbij.
Ik zag dinsdag op Foxnews dat er een aardbeving heeft plaats gevonden in de buurt van Mexico-City, om 13:15 uur. Was daar dus net op tijd weg. Pffff, over mazzel gesproken.

Om 18:00 uur vertrokken richting vliegveld Cancun voor de terugreis die om 21:35 gepland stond. Ik zeg dus, gepland stond, want op het vliegveld aangekomen kreeg ik te horen dat de vlucht 4 ½ uur vertraging heeft, wat uiteindelijk ruim vijf uur werd. Al met al na een lange zit toch weer aangekomen op Schiphol. Nu eens kijken wat ik van TUI Fly qua compensatie terug kan krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten