vrijdag 16 maart 2012

Micronesie - De reis gaat verder

Ook de tweede etappe richting Manilla is zonder problemen verlopen. De uurtjes die ik op Dubai moest rondbrengen heb ik maar wandelend doorgebracht. Ik ben als de dood dat ik in slaap sukkel als ik op een relax stoel ga plaats nemen. Maar goed na een keer of zes de winkel boulevard te hebben doolopen op tijd weer ingechecked en onderweg naar Manilla zo'n uur of 5 kunnen slapen.
Eenmaal in Manilla aangekomen zonder problemen het via Internet geregelde vervoer naar het hotel kunnen vinden, die me in zo'n drie kwartier naar het hotel heeft gebracht. Als er iemand nog rijlessen nodig heeft, ga het dan leren in Manilla. Als je daar kunt rijden kun je volgens mij overal rijden. Wat een heerlijke chaos. Ik verbleef de nacht in het Linden Suite Hotel en ben gisteravond na een klein hapje (fish and chips) vroeg naar bed gegaan. Zo rond 21:00 uur en heb getracht nog wat te lezen maar de vermoeidheid kreeg toch de overhand, dus licht uit en pitten. Deze tijd naar bed gaan betekend wel dat ik om 04:00 uur uitgeslapen was. Dus dan toch maar het ebook gepakt en gaan lezen en om 06:00 naar het ontbijt gegaan. Omstreeks 11:00 heb ik nog een drie kwartier in het zwembad vertoefd en wat baantjes getrokken. Uiteraard achteraf nog even liggen soezen in de jacuzzi, want die hebben ze niet voor niets aangelegd, toch. Voor de rest wat op bed gelegen en naar Asian Food Channel gekeken.
Uiteindelijk om 17:30 uitgeschecked en terwijl ik daar mee bezig was kwam de chauffeur me al ophalen. Wederom de complete verkeers chaos in en na een uurtje aangekomen op het vliegveld. Een uur later geheel ingecheked en door de immigratie heen geglipt en een plekje gevonden waar ik dit berichtje kan versturen.
Over ongeveer drie kwartje begint het inchecken voor de vlucht naar Palau die 2.40 uur gaat duren. Dat is dus een eitje.

1 opmerking: