vrijdag 8 september 2017

Dag vijf - Cozumel

Cozumel, Iberostar Hotel, 8-9-2017, 08:30 uur.

Gisteren een rustdag ingelast. De gemaakte duiken gaven toch wat last op mijn onderrug en knie. Om dat een beetje rust te geven leek het wel een goed idee om een ochtendje aan het zwembad rond te hangen. Na de lunch een kleine siƫsta en daarna richting bar voor een cocktailtje.

Helaas vannacht slecht geslapen, het ene moment was het te warm dus airco op laag aangezet en het andere moment was het te koud, airco maar weer uit gezet. En dat bleef zo'n beetje de rest van de nacht. Al met al misschien een uurtje of vier kunnen slapen. Dus vanochtend maar besloten om niet te gaan duiken en maar weer een beetje te relaxen aan de pool zoals gisteren.

Het weer blijft heel goed ondanks de dreigingen van de verschillende hurricanes die in het Caribische gebied voorbij zijn gekomen. Temperatuur is zo'n 30/31 graden Celsius met half bewolkt lucht. Voorvrijdag wordt er nog goed weer voorspeld maar voor zaterdag veel regen. Dat geldt ook voor zondag dus vertrek ik met hetzelfde weer als dat ik in Cozumel aankwam. Hopelijk dat ik tussen de buien door wel droog op het vliegveld aan kan komen. Begin september blijkt dus een piekmaand te zijn qua hurricanes in dit gebied, oeps, toch een kleine misrekening gemaakt tijdens de planning. Maar so far so good. De volgende bestemming valt buiten het hurricane season dus daar zal ik weinig last van krijgen (hoop ik).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten