donderdag 11 april 2013

De eerste duikdag.

11 april 15:00 uur, Beqa Island, Fiji, Lalati Resort.

Sinds gisteren waren er internet problemen die gelukkig nu zijn opgelost zodat ik weer online een berichtje kan schrijven. Het internet probleem zat hem in de .... routeer en ja wel hoor de oplossing lag hem in het resetten van de routeer (moet bij sommige bekend in de oren klinken...). Maar goed, gisteravond lekker gegeten en vlak na het diner ben ik naar mijn kamer gegaan om te pitten (18:40 uur). Op zich een goede beslissing, bleek achteraf aangezien het toch een partij begon te regenen. Wat uiteindelijk de hele nacht door bleef gaan. Al met al aardig wat uurtjes slaap ingehaald zodat ik mijzelf vandaag toch redelijk voel.
Vanochtend samen met een divemaster gaan duiken en eenmaal weg gevaren bleek de buitenboord motoren water in de benzineleiding te hebben. Uiteindelijk werd een en ander wel opgelost maar alles bij elkaar duurde het toch zo'n anderhalf uur voordat ik in het water lag. De eerste duik gemaakt en een goede indruk gekregen wat er allemaal te zien valt in het Fijiaanse diep.
Met de tweede duik heb ik de camera meegenomen en wat leuke opnames gemaakt van z.g. Cleaning Shrimps. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Geen opmerkingen: