donderdag 19 mei 2016

Het is nu echt begonnen

Cabo San Lucas, 19-5-2016; 08:30 uur


Dinsdag ochtend keurig op tijd opgehaald en naar Schiphol gebracht. Het inchecken gaat tegenwoordig geheel automatisch, er komt geen grond personeel meer aan te pas. Grappig dat ik vlak voor vertrek las dat het grondpersoneel wil gaan staken omdat ze te weinig verdienen. Eenmaal door de douane, overigens ook zonder personeel, zat ik te genieten van een biertje en realiseerde mij plotseling dat ik mijn laptop was vergeten in mijn tas te doen na de bagagecheck. Shit! Gelukkig kon ik weer langs de douane en was de laptop gauw terecht en ingepakt.. Pffff!!!!! dat was even schrikken. Maar gauw een biertje genomen om weer bij te komen.

De vlucht was verder zonder problemen verlopen en kwam ik verder ongestoord aan in Cabo San Lucas omstreeks 01:15 uur. Natuurlijk wel gelijk gaan slapen maar door de interne klok‘s ochtend wakker geworden omstreeks 07:00 uur en maar gelijk opgestaan om te gaan ontbijten. Daarna een wandeling gemaakt langs de Marina  om de boel wat te verkennen.

Omstreeks 10:00 uur ben ik wat gaan zonnen en om 11:00 bleek het Happy Hour te zijn. Na het bestellen van een Tonic werd er gevraagd of dit met wodka moest? Gezien het tijdstip heb ik dat maar afgeslagen. Na de lunch ben ik naar mijn kamer gegaan, de wekker gezet op 16:00 uur en ben gaan slapen. Ik werd keurig om 19:00 uur wakker zonder dat ik de wekker heb gehoord. Dat zal wel de Jetlag zijn die van zich liet horen.

In het hotel zit een restaurant en gelijknamige sports bar. Ook daar was het Happy Hour en ben maar aan de Margarita’s begonnen. Zoals jullie kunnen zien heb ik er nog een paar te gaan. 

 Na lekker te hebben gegeten het eten willen afsluiten met een lekkere expresso. De kennen ze dus blijkbaar niet. Maar soi, zand erover. Vandaag wat meer bewolking maar nog steeds een hele aangename temperatuur. De Margarita's smaken goed dus mij horen jullie niet klagen.



(ik geef toe het ziet er niet uit maar het smaakte heerlijk).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten