dinsdag 19 mei 2015

Dag 9 van 10, Bora Bora

19-5-2015 08:00 uur, Bora Bora.

Vanochtend werd ik omstreeks 05:45 wakker en heb vanaf mijn balkon een prachtige zonsopgang gezien.






Vanmiddag wordt het koffers pakken en morgen om 11:10 uur vertrekken naar de laatste bestemming, Rangiroa. 

18-5-2015 11:00 uur, Bora Bora
Vanaf gisteravond heeft het wat lopen te spoken. Veel wind en regen en een enkele onweersbui. 's ochtends  vroeg was het nog onbestendig maar omstreeks 10:00 uur werd het weer wat verbeterd en kwam de zon weer af en toe tussen de bewolking door. Vandaag is een rustige dag. Al was het de bedoeling om vandaag een autotochtje te maken, deze is echter uitgesteld door het weer. De weg schijnt voorlopig niet goed begaanbaar te zijn. Ook speelde mee dat er mensen waren die hadden geannulleerd zodat het minimum aantal personen niet werd gehaald. Dus, niet getreurd, maar weer wat lezen en luieren. Iets waar ik behoorlijk goed in wordt…. 


18-5-2015 15:00 uur, Bora Bora.
Gisteren mijn laatste duikdag in Bora Bora gehad. De eerste duik weer wat ontmoetingen met zwarttip- en citroenhaaien gehad. Ontmoetingen met een school adelaarsroggen die volgens mij een schoonmaakbeurt kregen maakte de tweede duik een hele leuke duik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten